JAK POPRAWIĆ KOMUNIKACJĘ W MIEJSCU PRACY

JAK POPRAWIĆ KOMUNIKACJĘ W MIEJSCU PRACY

18 lipca 2022 Wyłączono przez Barbara

Wewnętrzne sieci społecznościowe – lub korporacyjne sieci społecznościowe – to narzędzia coraz częściej wykorzystywane w miejscu pracy jako sposób na poprawę komunikacji i pomoc pracownikom w nawiązywaniu kontaktów.

W coraz bardziej technologicznym świecie wewnętrzne sieci społecznościowe mogą stymulować współpracę i innowacje w miejscu pracy. Koncentrując się na relacjach między osobami o tych samych zainteresowaniach i obowiązkach biznesowych, korporacyjne sieci społecznościowe są sposobem, w jaki organizacja może korzystać z sieci w celu objęcia szerokiego zakresu działań i operacji.

Korporacyjna sieć społecznościowa ma również pozytywny wpływ na własną kulturę firmy, ponieważ oprócz tworzenia lepszych relacji, zwiększa się samopoczucie i produktywność pracowników .

Według badania przeprowadzonego przez Tower Watson z udziałem ponad 300 organizacji, firmy i organizacje odnoszące sukcesy są zainteresowane poprawą komunikacji wewnętrznej, przyjmowaniem nowych narzędzi i inwestowaniem w środki lepszej komunikacji ze swoimi zespołami. To tutaj pojawiają się korporacyjne sieci społecznościowe, pomagające zespołom szybciej podejmować decyzje, opracowywać bardziej innowacyjne pomysły i bardziej angażować się w pracę i firmę. Ponieważ platformy te są ściśle wewnętrzne, nie ma również obawy o prywatność związaną z udostępnianiem nadmiaru informacji.

Infokioski

Infokioski to właśnie wewnętrzna (lub zewnętrzna) sieć społecznościowa do udostępniania treści (blog, artykuły, pliki PDF, filmy, zdjęcia, białe księgi, powiadomienia, tweety i wiele innych), która umożliwia tworzenie, zarządzanie i optymalizacja niestandardowych doświadczeń treści w łatwy i bardzo intuicyjny sposób.

Dzięki różnym funkcjom to interaktywne oprogramowanie można dostosować do różnych sektorów i branż. Ponadto umożliwia udostępnianie wszelkiego rodzaju treści; jest interaktywny, ponieważ jest dostępny na ekranach dotykowych lub kioskach multimedialnych; i jest responsywny, umożliwiając użytkownikom dostęp na dowolnym urządzeniu.

Dostępny z każdego miejsca, Infokioski umożliwia scentralizowane zarządzanie, tzn. administrator ma dostęp do wszystkich wewnętrznych narzędzi dostosowywania sieci. Niezależnie od struktury firmy, Infokioski oferuje możliwość centralizacji treści i promowania zaangażowania w całej firmie.

Dzięki prostym czynnościom klikania, przewijania i powiększania pracownicy i klienci mają natychmiastowy dostęp do wszystkich publikowanych informacji. Również możliwość tworzenia kategorii i tematów oraz zaawansowana wyszukiwarka sprawiają, że wszystkie treści są łatwo przeszukiwalne i dostępne. Infokioski umożliwia również publikację nieograniczonej ilości informacji, ponieważ użytkownik wybiera treści, które chce konsumować. Ta treść z kolei jest zorganizowana według klastrów, co ułatwia nawigację użytkownikom.

Ta wewnętrzna sieć społecznościowa jest zatem idealna do nowoczesnego miejsca pracy. Dzięki w pełni zintegrowanemu projektowi i możliwości elastycznych konfiguracji, platforma umożliwia łatwe łączenie i współpracę między ludźmi, grupami i organizacjami.

Funkcjonalności Infokioski

Infokioski oferuje wiele funkcji i usług, które sprawiają, że ta platforma jest kompletnym rozwiązaniem do zarządzania treścią, zapewniając kilka opcji dostosowywania i zarządzania. Każdą funkcję można dostosować do środowiska użytkownika w unikalny sposób. Oto niektóre funkcjonalności tej platformy:

1 – Wewnętrzna sieć społecznościowa

Jak już wspomniano, Infokioski może służyć jako wewnętrzna sieć społecznościowa danej instytucji, gdzie wszyscy pracownicy mogą komunikować się i udostępniać między sobą wszelkiego rodzaju treści. Infokioski może być zintegrowany ze stroną internetową, blogiem, a nawet może zastąpić tradycyjne tablice ogłoszeń lub tablice ogłoszeń firmy. Sprawdź nasze infokioski wenętrzne i znajdź coś dla swojego obiektu.

2 – Podpis cyfrowy

Infokioski to coś więcej niż sieć społecznościowa, w tym sensie, że umożliwia pracownikom cyfrowe podpisywanie ważnych dokumentów. W ten sposób unika się niepotrzebnego marnowania papieru, co w efekcie przynosi instytucji nowoczesność, technologię i wydajność .

3 – Tworzenie profili

Na tej platformie wszyscy użytkownicy mają profil, który mogą edytować. Ponadto mogą dodawać zdjęcia i powiązać adres e-mail użytkownika, a także numer telefonu komórkowego .

4 – Dokumenty

Infokioski zapewnia w prosty i zautomatyzowany sposób dematerializację obecnych rozwiązań papierowych, rewolucjonizując sposób komunikowania się instytucji. W tym sensie możemy wyróżnić niektóre zalety zarządzania dokumentami , takie jak digitalizacja dokumentów, łatwość wyszukiwania informacji, redukcja dokumentów papierowych, odzyskiwanie kopii zapasowych dokumentów i podpis cyfrowy wspomnianych już dokumentów .

5 – Wydarzenia

Informowanie pracowników instytucji o przyszłych wydarzeniach firmowych nigdy nie było łatwiejsze. Infokioski umożliwia rozpowszechnianie treści informacyjnych lub multimedialnych z możliwością integracji reklam. Dzięki tej funkcji wydarzenia otrzymują zasłużoną atrakcję .

6 – Nowości i ogłoszenia

Platforma ta umożliwia również rozpowszechnianie wiadomości nie tylko pracownikom, ale także wszystkim odwiedzającym instytucję, pozostawiając im świadomość wszystkich wiadomości. Możliwe jest również rozpowszechnianie komunikacji wśród partnerów i współpracowników .

7 – Biuletyn

Zarządzanie komunikacją poprzez wysyłanie biuletynów może odbywać się również w Infokioski. Dzięki spersonalizowanym biuletynom użytkownicy są zawsze na bieżąco, mogą importować i eksportować kontakty, a także zarządzać kampaniami e-mailowymi .

8 – Zaplecze

Infokioski posiada zaplecze, w którym administratorzy mogą konfigurować oprogramowanie zgodnie z tożsamością instytucji i uzyskiwać dostęp do wszystkich informacji o jego użytkowaniu. Ponadto możliwe jest zarządzanie i monitorowanie treści dostępnych publicznie, takich jak m.in. kampanie, arkusze danych, FAQ .

9 – Cyfrowa księga skarg

Dzięki funkcjonalności cyfrowej księgi skarg użytkownicy mogą ostrzegać o ewentualnych sugestiach lub skargach .

10 – Rejestracja wizyt

Infokioski pozwala usprawnić i zarządzać procesem rejestracji odwiedzających. Ta funkcja przedstawia zestaw funkcjonalności, takich jak planowanie wizyt i podpis cyfrowy .

Zastosowania Infokioski

Infokioski jest dostępny dla najróżniejszych sektorów działalności, zapewniając funkcje i aplikacje dostosowane do każdego z nich.

Gminy

Za pośrednictwem platformy gminy mogą zastąpić dotychczasowe ogłoszenia papieskie, unowocześniając komunikację gminy lub rady parafialnej .

Sporty

Infokioski może być również używany jako wewnętrzna sieć społecznościowa klubów sportowych, która zapewnia sportowcom szybki dostęp do wszelkiego rodzaju informacji i treści, takich jak plany treningowe, wezwania (z podpisem cyfrowym), harmonogram meczów i wyniki.

Cmentarze

Korzystanie z tej platformy na cmentarzu umożliwia zwiedzającym dostęp do różnych informacji, takich jak m.in. wyszukiwanie grobów, informacje o zmarłych, lokalizacjach grobów .

Kościoły

Infokioski można zintegrować z kioskami interaktywnymi i cyfrowymi bilbordami , co pozwala na wykorzystanie go na imprezach, przyjęciach i uroczystościach w parafiach, a nawet wewnątrz kościołów. Odwiedzający mogą dzięki temu mieć dostęp m.in. do treści, reklam, kalendarzy świątecznych.

Szkoły

Technologiczna modernizacja instytucji edukacyjnych jest teraz łatwiejsza dzięki nam, zastępując tradycyjne formy dostarczania treści. Możliwe jest również korzystanie z takich funkcji, jak udostępnianie treści między nauczycielami i uczniami, zajęcia interaktywne (e-learning) i biblioteka cyfrowa.

Kondominia

Ta platforma udostępniania treści może być również wykorzystywana w mieszkaniach, ułatwiając ich zarządzanie i administrację. Jest to szczególnie przydatne przy udostępnianiu aktualności, zawiadomień, protokołów i terminów spotkań .

Banki

Banki mogą również skorzystać z Infokioski, a mianowicie poprzez kiosk multimedialny, który umożliwia odwiedzającym bank dostęp do informacji o koncie, aktualności i zapowiedzi nowych kampanii, a nawet udostępnianie dokumentów menedżerom kont .

Wydarzenia

Jedną z możliwości integracji są kioski interaktywne i cyfrowe billboardy, pozwalające na wykorzystanie go na eventach, wystawach czy targach. Celem jest rozpowszechnianie treści informacyjnych lub multimedialnych z możliwością integracji reklam .

Stojaki

Infokioski można również zintegrować z cyfrowymi stołami, umożliwiając korzystanie z niego przez odwiedzających. W ten sposób możliwe jest udostępnienie wszystkich informacji o pojeździe, takich jak ceny, dodatki, kampanie i rabaty .

Restauracje

Infokioski czyni każdą restaurację bardziej nowoczesną, poprawiając doświadczenie klienta i zwiększając interaktywność. Ponadto oznacza łatwy dostęp do menu i cen, menu tygodniowych i dań dnia .

Firmy

Dzięki tej wewnętrznej sieci społecznościowej usprawnienie komunikacji między pracownikami jest prostsze. Możliwość dzielenia się treściami i udostępniania dokumentów zastąpiła papier, promując zrównoważony rozwój.

Główne zalety Infokioski

Aby zwiększyć i utrzymać wydajność i produktywność, organizacje muszą pracować nad ciągłą aktualizacją całego zespołu, inwestując w szkolenia, zdobywając nowe umiejętności i rozwijając strategie rozwiązywania problemów. W tym sensie korzystanie z korporacyjnej sieci społecznościowej, takiej jak Infokioski, ma kilka zalet:

  • Łatwe i intuicyjne zarządzanie treścią;
  • Ujawnienie korporacyjne;
  • Synchronizacja i responsywność;
  • Dostosowywanie;
  • Większe zaangażowanie pracowników;
  • Udoskonalona komunikacja;
  • Przezroczystość;
  • Dzielenie się pomysłami i wiedzą;
  • Rozwój relacji;
  • Dobre samopoczucie;
  • Wydajność;
  • Promocja współpracy i innowacji;
  • Rozwój elastycznej kultury korporacyjnej;
  • Zrównoważony rozwój .