Pozycjonowanie e-commerce

Pozycjonowanie e-commerce

2 sierpnia 2022 0 przez Barbara

Pozycjonowanie witryn e-commerce jest istotnym elementem i chociaż płatne wyszukiwanie może katapultować Twoje produkty, zdrowa witryna e-commerce z SEO będzie stale osiągać i dostarczać sprzedaż. Zwiększenie widoczności Twojego sklepu internetowego na stronach wyników wyszukiwania (SERP) i wyższa pozycja w rankingu niż konkurencja zapewni Ci ogromną przewagę. Gdy ludzie szukają produktów, które sprzedajesz, chcesz uzyskać jak najwyższą pozycję w rankingu, aby uzyskać większy ruch. Czy wiesz, że 75% ludzi nigdy nie przewija poza pierwszą stronę wyszukiwarek, to duża utrata ruchu, jeśli Twoje produkty znajdują się na stronie 2. Rozwój eCommerce jest absolutnie zdumiewający, a ostatnie wydarzenia niewątpliwie przyczyniły się do tego, że w najbliższym czasie nie zwolni. Posiadanie strategii SEO dla e-commerce pomoże Ci skutecznie zoptymalizować witrynę, zwiększyć ruch i przełożyć się na sprzedaż. Aby dowiedzieć się więcej, zalecam poznać moje strategie marketingowe wchodząc w link już teraz!

Zacznijmy od aspektu budżetowego; SEO dla witryn e-commerce kosztuje znacznie mniej niż płatne wyszukiwanie i w przeciwieństwie do reklamy, wartość SEO nie kończy się wraz z zakończeniem kampanii. Powiedziawszy to, SEO e-commerce to ciągły projekt skupiający się na treści, projektowaniu i technologii, ale prawdopodobnie będzie miał długoterminową wartość przez miesiące lub lata. Zwiększenie widoczności Twojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania to tylko część równania, silne doświadczenie użytkownika napędza konwersje. Dane słów kluczowych zapewniają wgląd w pragnienia kupujących, więc dowiadując się, czego chcą i dlaczego możesz spełnić te pragnienia, masz większe szanse na sprzedaż. Konsumenci są bardziej sprytni niż kiedykolwiek, a wielu zdaje sobie sprawę, że wyniki organiczne są postrzegane jako bardziej godne zaufania niż płatne reklamy. Dlatego wyższy ranking może również skutkować zwiększeniem Twojej wiarygodności i oczywiście świadomości marki. Pozycjonowanie stale ewoluuje i aby pozycjonować się wyżej i utrzymać pozycję w rankingu, musisz zmodyfikować swoją strategię SEO w e-commerce. Podczas gdy wiele podstaw SEO pozostaje bez zmian, pojawiły się nowe trendy, które zmieniają sposób prowadzenia SEO dla witryn eCommerce . Korzystając z obu, możesz wpływać i wpływać na swój sukces e-commerce. Optymalizuj pod kątem intencji – aktualizacja BERT Google pod koniec 2019 r. była aktualizacją algorytmu wykorzystującą uczenie maszynowe i przetwarzanie języka naturalnego w celu lepszego zrozumienia wyszukiwań i interpretacji intencji osoby wyszukującej. Innymi słowy, „dlaczego”, a nie tylko „co”. Ważne jest, aby upewnić się, że treść produktu e-commerce i intencja słowa kluczowego są zgodne. Gęstość słów kluczowych jest mniej ważna, ponieważ Google lepiej rozumie kontekst treści. Badanie słów kluczowych i przechwytywanie zapytań wyszukiwania z długiego ogona może się opłacać, chociaż mogą one prowadzić do mniejszej liczby wyszukiwań, mają tendencję do szybszej konwersji niż inne słowa kluczowe. Ze swojej natury witryny e-commerce są zazwyczaj skonstruowane tak, aby kierować wyszukiwania na długie ogony, ponieważ są zbudowane hierarchicznie na coraz wyższych poziomach szczegółowości. Znalezienie słów kluczowych, które mogą łatwo pozycjonować i generować dla Ciebie przychody, to jedna ze strategii SEO, która może się opłacić. Oryginalna treść jest lubiana przez Google, aby pomóc w rankingu, a także zapewnia korzyści potencjalnym klientom dzięki lepszemu doświadczeniu użytkownika. Poświęcenie czasu na zapewnienie autentyczności treści i wartości dodanej pomoże w konwersji przeglądarek na kupujących. Użyj własnego głosu marki i stylu języka, aby odróżnić się od innych. Optymalizacja wyszukiwania głosowego wciąż się rozwija i oczekuje się, że nadal będzie to robić w 2021 r. Użytkownicy szukają konkretnych odpowiedzi na swoje zapytania, gdy korzystają z wyszukiwania głosowego, więc dostosowanie treści w celu rozwiązania problemu lub odpowiedzi na pytanie jest bardziej prawdopodobne. Influencer SEO może pomóc w budowaniu linków i uzyskiwaniu wysokiej jakości linków zwrotnych, ale obowiązuje tutaj „uwaga kupujących”, nie wszyscy influencerzy są sobie równi. Jeśli podążasz ścieżką e-commerce SEO influencer, wybierz tych, którzy mają odpowiednią publiczność i skup się na tych, którzy tworzą treści dla autorytatywnych stron internetowych. Marketing sensoryczny jest bardziej podatny na dobre pozycje!

Najlepsze wskazówki dotyczące SEO dla e-commerce na rok 2021
Oto kilka przykładów SEO dla e-commerce , które pomogą Ci wynieść Twój sklep internetowy na szczyt rankingów. Podstawowe wskaźniki internetowe to zestaw czynników, które zdaniem Google są ważne na stronie internetowej dla wygody użytkownika. Składają się one z trzech konkretnych pomiarów szybkości strony i interakcji użytkownika: największe wyrenderowanie treści, opóźnienie pierwszego wejścia i skumulowane przesunięcie układu. Sprawdź raport Core Web Vitals Twojej witryny w sekcji „ulepszenia” w Google Search Console. Dobrym pomysłem jest zrobienie tego w ramach audytu SEO e-commerce w Twojej witrynie. Dodaj recenzje klientów lub studia przypadków do stron produktów, aby dodać dodatkowe unikalne treści do swoich stron internetowych. Pomaga to również współczynnikom konwersji, pokazując klientom, jak produkty i ufają Ci jako firmie. Zawsze wyszukuj słowo kluczowe w Google, aby pomóc Ci zrozumieć intencję i sprawdzić, czy się powiedzie przed utworzeniem treści. Lejek marketingowy e-commerce czerpie korzyści z SEO na wszystkich etapach, od tworzenia wstępnej świadomości za pośrednictwem bloga, na przykład, do odwoływania się do zainteresowania kupujących poprzez odpowiadanie na ich pytania. Następnie SEO pomaga przypieczętować transakcję, gdy klienci kupują produkt, przekonani o treści informacyjnej i opiniach klientów. Intencja ujawniona w ich wyborach słów kluczowych zmienia się z chęci uzyskania informacji na transakcję. Kluczem do sukcesu jest kierowanie właściwej intencji we właściwe punkty witryny, aby wpłynąć na kupujących do konwersji.